חסר רכיב

תודות על אירועי הקיץ

15/09/2021

logo

תודות על פעילויות קיץ 2021


לאחר תקופה ארוכה של תקנות והגבלות קורונה, הצלחנו לקיים קיץ עשיר בפעילויות מהנות. הפקנו פעילויות לכלל שכבות הגיל, וחזרנו קצת לתחושת ה"ביחד" אשר חשובה לנו כל כך. 

על פעילויות אלו אנו רוצים לומר תודה:


ליל אוהלים - חוויה משפחתית וקהילתית שללא ספק תחזור גם בשנים הבאות. תודה לצוות המארגן: מיטל אסא, מיכל נבט מרגוליס ואורלי אסף. תודה לכל מי שעזר בארגון, בחיסול ובתפעול הארוחות. תודה לצוות ההגברה גידי, יאיר שחק ועומרי בוטבול, למרסלו זקסר ובניו, אלון ואדר, על הכנת הפופקורן, לסיגל בכר ולחברת הילדים שהכינו את המסגרת הצבעונית לצילומים.


הקרנות סרטים ומשחקי יורו – תודה רבה לנשות הצוות עידית וינשטיין, שני גלזר-רייס ונועה ברושי. תודה על הארגון, על הכיף, ועל שנשארתן עד השעות הקטנות של הלילה בשל הארכות משחק בלתי נגמרות 😊 תודה למרסלו וילדי זקסר, לתמר שגב-כהן, לליאורה תורן, לצוות ההגברה ולליאור ברושי על הכנת הפרסומים.


יום ספורט בבריכה - על אף הפסקת החשמל ודחיית פתיחת התחרויות, קיימנו פעילות ספורטיבית מהנה במיוחד. כל הכבוד למשתתפות ולמשתתפים וכן לזוכות ולזוכים. תודה רבה ליוליה גולדפרב על הובלת האירוע ותודה לצוות: מיכל נבט-מרגוליס, ארנון אפריים ותמר בוכלצב. תודה לליאור ברושי על ההנחייה והצילום במים, ליענקלה קירש על הצילום, לגידי על ההגברה, לאלונה גולדפרב על הרקדה, לדורון, גיא סמיטסון ואילן איתם ששיתפו פעולה. תודה ליוליה גולדפרב על הפודיום, לשגית לב על הכנת הפרסום ולכל מי שנתן יד.


קפה שישי - תודה לשגית לב ולמיכל נבט מרגוליס על הרעיון הנהדר להחזיר את מסורת קפה שישי. תודה על ארגון מוצלח ועל ערבי שישי מהנים ביותר. תודה לגידי לבני, לסיגל בכר, לכל מכיני/ות העוגות, למי שעזר בארגון ובחיסול וכן לנגנים והזמרים שהנעימו את זמננו. 


מסיבת קיץ - תודה לרועי אלוש ואביגל אייכן פורת על הפקת המסיבה. תודה לצעירים שעזרו בארגון וחיסול האירוע. תודה למקסים שצ'דרוביצקי ולהקת 'הטורבנז' על ההופעה המעולה, תודה לצוות ההגברה, לאורלי אסף על הכנת ההזמנה, לשלי טל ובשמת בן ארויה. מקווים להתראות במסיבה נוספת בהקדם האפשרי!


משחק תיאטרון ליר, במסגרת 'מועדון 50+' - תודה לאיריס עטיה על בחירת המופע המצחיק ועל ארגונו, תודה לגידי ולסיגל בכר וכן למירב מלמד על הכנת הפרסום.


ועדת תרבות


חסר רכיב